Hitz joko bat erabiliz abiatu berri dute sentsibilizazio kanpaina: tokikoak egunerokoan duen garrantzia, eta ez Tokiokoak. Dendarien elkarteko kide Dorleta Fernandezek zehaztu du Tokioko Olinpiar Jokoak egiten ari direla aitzakia hartuta hautatu dutela kanpainarentzako izen hori. "Tokikozalea hitzak Oñatiko dendetan erosten zalea den pertsona deskribatzen du, bizi garen herri honetan erosketak egiteko joera duena, zero kilometroko gaiak kontsumitzen dituena eta herriari bizitza ematen diona", esan dute.
Gazteendako, batez ere
Tokikoa batean eta Tokiokoa bestean dioten kartelak jarri dituzte herriko hainbat komertziotako atarietan. Herritar guztiei zuzendutako kanpaina da, baina, batez ere, jende gazteari begira egindakoa da, gazteak ere herriko komertzioetan kontsumitzera ohitu daitezen.
Poltsak eta diru sariak
Herriko dendetan erosten dutenek Tokikozale jartzen duen kotoi organikozko poltsa bat hartuko dute opari, egunerokoan erabiltzeko. Oporretan argazkia ateraz gero poltsa horrekin eta sare sozialetan zabaldu, #NiTokikozale traola erabiliz, Txandako Instagram zozketan parte hartuko du herritarrak eta Oñatiko dendetan erosteko 50 euroko sei sariren zozketan parte hartu zuzenean.
"Herritar guztiak animatu gura ditugu argazkiak igo eta gurekin bat egitera. Gainera, Oñatiko komertzioak digitalizazio prozesu batean sartuta daude. Konturatu gara pandemian erakusleihoak mugikorren bitartez ikusi dituztela askok; eta jende asko animatu da sare sozialetan aritzera. Eta orain ere horien laguntza behar dugu, dendariak urrutira hel gaitezen", adierazi du Fernandezek. Zozketaren irabazleak zein diren irailean jakinaraziko dute.