Dagoeneko pasa da aste bat Alemaniak munduko kopa lortu zuenetik. Txapeldun berriaren herrialdean bizi naizenez, nahita ere ezinezkoa da mota honetako gertakizun batez ez konturatzea. Futbola gustatu…
Batek baino gehiagok galdetzen dit 1 formulako motore-hornitzaileek zer egin dezaketen eta zer ez beraien motoreak 2015ra eta aurrera begira hobetzeko. Zer dago onartuta eta zer ez arautegiaren arabe…
1-Formulako injineru talde batek kolorezko karbono-zuntza produzitzeko metodo berri bat patentatu du. Metodo hau orain arte ezinezkotzat ulertzen zen. „Hypetex“ deitzen da eta egungo karbono-zuntzari…
1-Formulako pneumatikoen hornitzaile den Pirellik 18 hazbeteko hagunak frogatuko ditu aste honetan Silverstoneko test kolektiboan. Lotusen aurtengo autoa izango da gurpil mota berri hau frogatuko due…
“To finish first, first you have to finish”. Kotxe azkar bat izateaz gain, lasterketak amaitzeko gai den kotxe bat ezinbestekoa da irabazteko. Azken hamarkadan, V8 motore zaharrekin taldeek ia 100%-e…
“To finish first, first you have to finish”. Kotxe azkar bat izateaz gain, lasterketak amaitzeko gai den kotxe bat ezinbestekoa da irabazteko. Azken hamarkadan, V8 motore zaharrekin taldeek ia 100%-e…
Motore-hornitzaileek betetako distantziak Motore-hornitzaile bakoitzak programa desberdin bat jarraitzen du testetan zehar. Horregatik betetako distantziak ezin dira zuzenean alderatu. Dena den, aurt…
Motore-hornitzaileek betetako distantziak Motore-hornitzaile bakoitzak programa desberdin bat jarraitzen du testetan zehar. Horregatik betetako distantziak ezin dira zuzenean alderatu. Dena den, aurt…
Zalantza gabe aurtengo arau berrietatik gogorrena erregaiaren limitazioa da. Auto bakoitzeko 100kg erabili daitezke gehienez lasterketako. Honek 2013rekiko %60ko kontsumo murrizketa bat eskatzen du, …
Zalantza gabe aurtengo arau berrietatik gogorrena erregaiaren limitazioa da. Auto bakoitzeko 100kg erabili daitezke gehienez lasterketako. Honek 2013rekiko %60ko kontsumo murrizketa bat eskatzen du, …
Pilotuek euren zenbakiak hautatzeko aukera ez da berria 1-Formulan. Vettelek #5 aukeratu du. Historia dexente daukan zenbakia da #5: 1992an Mansellek zenbaki horrekin irabazi zuen txapelketa („red fi…
Pilotuek euren zenbakiak hautatzeko aukera ez da berria 1-Formulan. Vettelek #5 aukeratu du. Historia dexente daukan zenbakia da #5: 1992an Mansellek zenbaki horrekin irabazi zuen txapelketa („red fi…