Erronka 0-ren helburua, ikasleak beraien artean erlazionatuz eta taldean lan egiten da, gure hezkuntza ereduan hain garrantzitsua den erronketan oinarrituta metodologia ezagutzea izan da. hau da, arazo bati, ikasleak elkarnalean honi soluzio bat ematea, konzientzia ezarriz egindako akzio eta hartutako erabaki guztien inguruan. Heziketa ziklo bakoitzean erronka ezberdinak landu dituzte.
ASIR, Sareko Informatika Sistemen Administrazioan nahiz Automatizazio eta robotika Industrialean tituluetan, honako baliabideak erabili dituzte: pasta, haria, guraizeak eta zelo-papera. Eta osatu beharreko helburua, honakoa izan da: ahalik eta dorre altuena egitea, gainera, dorre honek hodei bat mantendu behar izan du egituraren puntarik altuenean.
Fabrikazio Mekanikoko Produkzioaren Programazioan, ardatz koniko baten krokisa eta izar formako geometria baten krokisa edukita, pieza bakoitzak plastilinan izango duen pisua kalkulatu behar izan dute, eraiki pieza bakoitzaren 4 unitate eta amaieran, egindako lan guztia aurkeztu euskarri landu baten bitartez.
Erronka 0 hau ere baliagarria izan da matematikako oinarrizko konpetentzia batzuk lantzeko, edo eta horien beharra daukagula jabetzeko. Gero formakuntza konplementagarria eskainiko bauit zaie.
Mekatronika Industrialeko eta Fabrikazio Mekanikoko Diseinuko tituluetan, erronkan ordea, ahalik eta luzeen eta urrunen hegaz egingo duen hegazkin bat eraiki behar izan dute. Honetarako, A4 folioak, kartulina, 6 pajita, 1 metroko zelo-papera eta gidari bat (plastikozko panpin txiki bat) izan dute.
Esperientzia aberasgarria izan da denontzat!
Informazio gehiago hemen