Market Berri programak, Eusko Jaurlaritzako Merkataritza Sailak eta Mondragon Unibertsitateak bultzatutako ekimenak, hirugarren edizioa egin du, Euskadiko txikizkako salmenten sektorean merkataritza-berrikuntza eta ekintzailetza sustatzeko helburuarekin.
Izaskun Gómez Cermeño Eusko Jaurlaritzako Merkataritza-zuzendariak eta Lander Beloki Mendizabal Mondragon Unibertsitateko Enpresagintzako dekanoak aurkeztu dute jardunaldiari hasiera emateko ekitaldia, eta kontsumoaren eta digitalizazioaren erronka berrien aurrean sektorearen gaitasunak indartzearen garrantzia azpimarratu dute.
Jardunaldian zehar, Sektorearekin hizketan izeneko elkarrizketa-bloke batean parte hartu dute hainbat eragilek, merkataritza-berrikuntzaren eta eraldaketaren inguruan izandako esperientzien berri emanaz; besteak beste, Izaskun Gómez Cermeño Eusko Jaurlaritzako Merkataritza-zuzendariak, Raos Resoler enpresako Óscar Nietok, La Varilla Mágica gozotegiko Maite Talladak eta Euskape enpresako Gorka Añibarrok. Hitzaldi horiek "inspirazio-iturri" izan dira parte hartu duten taldeentzat, "prestakuntza akademikoa tokiko merkataritzaren enpresa-errealitatearekin lotu baitute".
Hirugarren edizio honetan, 50 leinner baino gehiagok 29 ideia aurkeztu dituzte. Horietatik sei aukeratu dira, edizio honetako programan sartzeko. Horiez gain, aurreko edizioko beste hiru ideiak martxan jarraitzen dute.
Market Berri programa Eusko Jaurlaritzak tokiko merkataritzaren lehiakortasuna indartzeko duen estrategiaren barruan dago, eta erakundeen, unibertsitateen eta enpresen arteko lankidetza sustatzen du. Bestalde, Mondragon Unibertsitateak talde-ikaskuntzan, berrikuntza irekian eta ingurunean eragin sozial eta ekonomikoa sortzean oinarritutako ikuspegia ematen du, Enpresagintzaren eta MTAren bitartez.