Natra multinazionalak banatzaile-markaren aldeko estrategia egin du, eta horren barruan beste pauso bat eman du salmenta horren bidez. Zahor markak Natraren kontsumo dibisioko negozio-zifraren %1,8 sortu zuen iaz.
Orain, Natrak eta Arluyk euren aliantza estrategikoa indartuko duen epe luzerako hornikuntza-akordioa egin nahi dute. Natrak esan zuen akordio hori aurten egitea espero dutela.
Natrak eta Arluyk esan dute salmenta horrek guztiz bat egiten duela euren bien negozio-estrategiekin, bai garapen komertzialari bai garapen produktiboari dagokionez, eta Zahorren zabalkundea eta irudia "indartzen" ditu Espainiako merkatuan.
Arluyren jatorria San Juan familian dago, Marbu markaren lehengo jabeak. Orain bi urte, Siro taldeari Reglero eta Río markak erosi zizkion Arluyk. Horrek enpresa "asko haztea" ekarri zuen merkatu guztietan.