Lanpostua eskuratzen duen pertsonak izango dituen betebeharren artean daude, besteak beste, udal artxibategiko dokumentazioa jaso, antolatu, zaindu eta zabaldu; webguneko dokumentazioaren edukia antolatu; webmaster lanak egin; udal langileen eta herritarren kontsultei erantzun; artxibategiko txosten administratiboak egin; erakusketa publikoetarako artxiboko materiala prestatu; eta urteko txostena egin.
Esperientzia baloratuko dute
Hautagai egokiena aukeratzeko lau azterketa egingo dituzte. Lehenengo bi azterketak idatzizkoak izango dira. Hirugarrenean lanpostuarekin zerikusia duten galderei erantzun beharko diete. Laugarrenean hainbat proba praktiko egin beharko dituzte, eta horietako bat elkarrizketa izan daiteke. Azken proban, laugarren hizkuntza-eskakizuna egiaztatzeko azterketak egingo dituzte.
Azken puntuaketa egiteko, hautagaiek duten esperientzia, formazioa eta ikasketak baloratuko dituzte.