Europa ez dago errealitate honetatik at. Badaude Danimarka eta Suedia bezalako herrialdeak, luze eta zabal, bere hezkuntza curriculumean txertatu dutenak. Beste batzuk, Espainia barne, oraindik oinutsik daude gai honetan.
Usadiozko hezkuntza, oro har, informazioaren transmisioan oinarritu da. Memorizazio ahalmena garatu behar den zerbait da, baina informazioa gero eta eskuragarriago dago Interneten. Hori dela eta, hezkuntza hartzen ari den norabidea teknologia erabiltzeko trebetasuna hobetzea eta honela baliabideak era autonomoan bilatzea da.
Hau nahikoa al da? Egia esan, ez. Sormena eta enpresa-sorkuntza sustatzeko, ikaslea kontzeptu horiekin ohitu behar da, beraiekiko erakarpena sortu. Sormenaren sustapenak modu bereizgarrian pentsatzen laguntzen du, aldiz, berrikuntzaren sustapenak ideia horiek praktikan jartzeko aukera eman behar du.
Proiektu zehatzak alde batera utzita, iraunkortasun, erantzukizun, ideiak komunikatzeko gaitasuna, e.a. bezalako aspektuak arruntak dira enpresa sorkuntzan. Horregatik horiek azpimarratu eta adin goiztiarretan enpresa-errealitatearekin lotzea funtsezkoa da gazteek trebetasun/jarrera gehiago izan ditzaten euren proiektuak martxan jartzeari begira. Niri neroni ilusioa egiten dit pentsatzeak hezkuntzako arlo guztietan gai honen inplementazio azkar batean eta apurka-apurka gizartean eta ekonomian izango duen talkan.