Enpresek kontsumitzaileak artatzerakoan gogoan izan beharreko kontratu, prezio, merkealdi, itzulketa edota bermeak, zein kontsumitzaileekin izan ditzaketen gatazkak konpontzea gaitzat hartuta, online prestakuntza bat eskainiko da azaroaren 16an. KontsumoBIDE-Kontsumoko Euskal Institutua antolatzen ari den formakuntza zikloen baitan kokatzen da, eta kasu honetan, Debagoieneko Mankomunitatearekin elkarlanean antolatu du saioa.
Arratsaldeko 14:30etik aurrera, ordu eta erdi inguru iraungo duen saioa izango da, eta tailerrak kasu praktikoak aztertzea izango du oinarri; egoera zehatzetatik abiatu, eta araudiaren araberako erantzun egokiak bilatzea izango da formakuntzaren bide orria. Euskaraz soilik eskainiko da, eta doakoa izango da.
Izen-ematea irekita
Plaza mugatuak ditu prestakuntzak, eta ezinbestekoa da izena ematea. Horretarako, aski izango da ondoko galdetegia betetzea.