Kanpainaren helburua
Aurkezpenean izan dira, Imanol Lasa Ekonomia Sustapenerako, Turismoko eta Landa Inguruneko diputatua eta Julen Maiz Gipuzkoako Merkatarien Federazioko lehendakaria eta kanpaina honen helburua "berezi egiten dituzten produktuei" ikusgarritasuna ematea dela adierazi dute.
'Ni singular naiz' denden identifikazioa
Kanpainan parte hartuko duen denda bakoitzak identifikatzen duen produktu edo zerbitzu hori aukeratu du dagoeneko, komertzioak transmititzen dituen balio horiek dituena, eta dendako ikusteko moduko leku batean egongo da ikusgai, kanpainaren beste elementu batzuekin batera: argi-kutxa bat, Ni Singular Naiz poltsa bat eta gaur egun Singular Denda izendapena duten 163 denden gida bat.
Azaroaren 24a
Gaur hasi eta azaroaren 24ra bitartean iraungo du kanpainak. Izan ere, 2019 urte amaierarako 200 izango dira Gipuzkoa osoan zehar zabaldurik egongo diren Singular Dendak eta kopurua urtez urte handituz joatea da programaren xedea.