Helburua, turismoan eta merkataritzan bezeroa hobeto atenditzea

Leire Kortabarria 2011ko api. 6a, 14:00

Basquetour Turismoaren Euskal Agentziak turismoko eta merkataritzako profesionalak trebatuko ditu "anfitrioi onak" izateko, bezeroen "arreta bikaina" izateko eta "gomendio ezin hobeak" eskaintzeko. Horretarako, ikastaro batzuk antolatu ditu. Eusko Jaurlaritzako Merkataritza eta Turismo Sailaren Xehetasunaren Kultura delako proiektuaren barruan dago hori guztia.

Hiru lurralde historikoetako 24 eskualdeetako turismoaren sektoreko 2.000 profesionalek baino gehiagok hartuko dute parte prestakuntza-programa horretan.

Xehetasunaren Kultura programa Euskadiko Turismoaren Lehiakortasun eta Berrikuntza Plana 2010-2013 eta Horizonte 2020 Espainiako Turismo Planean jasota dago eta bezeroaren arretari dagokionez jasotako kalitatea hobetzea da bere helburu nagusia.

Turistek jasotako zerbitzuen kalitatea sendotzeko, prestakuntza-plana garatuko da. Bezeroen arretari eragiten dioten hainbat puntu garatuko dira, maila guztietan hobetze aldera.

Profesional guztiendako ikastaroak

Ikastaroak bi bloketan banatuta daude: batetik, bezeroekin eguneroko eta zuzeneko harremanik ez duten establezimenduetako jabeei eta erdi mailako arduradunei zuzendutakoa eta, bestetik, bezeroekin zuzeneko kontaktua duten langileei zuzendutakoa.

Eusko Jaurlaritzak nahi du ikastaroa egiten duten profesionalek eguneroko lanean praktika eta teknika berriak erabil ditzaten, bezeroekiko harremana "bikaina" izan dadin. Era berean, laneko giroa hobetzea eta talde-lana indartzea ere lortu nahi du.

ALBISTEAK ESKUKO TELEFONOAN

Debagoieneko albiste nabarmenenak eta azken ordukoak Whatsapp edo Telegram bidez jaso gura dituzu? Harpidetu zaitez doan!

WHATSAPP: Bidali ALTA 688 69 00 07 telefono zenbakira –Whatsapp bidez–.

TELEGRAM: Batu zaitez @GoienaAlbisteak kanalera.

ASTEBURUETAKO BULETINA

Zure posta elektronikoan asteburuko albiste nabarmenekin osatutako mezua jasoko duzu. Harpidetu zaitez debalde hemen.


Harpidetza aukera guztiak