Galdera horri erantzungo diote sektoreko hainbat espezialistak: Joan Jiménezek (Social Branding), Jordi Giménezek (BrainVentures) eta David Riuk (BES La Salle), besteak beste. Donostiako Kursaal jauregian izango da “Hemengo eta Oraingo Brandingari buruzko IV. Jardunaldia”, ekainaren 18an. Ekitaldiaren antolatzaileak Mondragon Unibertsitateko Enpresa Zientzien Fakultatea eta AZK dira, Gipuzkoako Ganberak, APG Españak eta Innobasquek lagunduta.
Jardunaldiaren helburuak bi dira:
Enpresaburuek kontzientzia hartzea marka funtsezko aktibo estrategikoa dela, gero eta merkatu globalagoetan lehiatzeko
Bezeroentzat eta enpresarentzat balioa sorrarazteko balio duten marka-kudeaketako metodologiak ezagutaraztea bertaratuei.
Helburu horiekin, "gero eta merkatu ezohiko eta konplexuagoetan markaren kudeaketa optimoa lortzeko funtsezko faktoreei buruzko gogoeta egingo dugu", azaldu dute jardunaldiaren antolatzaileek.