UNED-Bergara Ikastetxe Elkartuak, Berezko Ikasketa eskaintzaren bitartez Marketina inbertsio nola bilakatu ikastaroan izena emateko epea ireki du. Marketinarekin erlazionatutako kontzeptuak aplikatzeko irizpideak eskainiko dira: beraien negozioa kudeatzeko, salmentak igotzeko, beraien bezeroekin duten komunikazioa eraginkortasunez sustatzeko, etab. Negozio baten kudeaketarako tresna indartsu honen baliabideak ikastea da xede nagusia.
Horretarako UNED-Bergara Ikastetxe Elkartuak Marketineko bi irakasle izango ditu: Juan M. de Lara GSMren (Movistar) eta online banketxearen (Bankinter) sustatzailea eta Francisco Ramírez, off eta online komunikazio zuzenean eskarmentu handidun publizitate arloko erredaktorea. Erredaktore eta sortze-zuzendari jardun du zuzeneko marketina eskaintzen duten enpresetan; baita Contrapunto, Ogilvy & Mother… agentzietan, Cannesko bi Lehoi ditu eta Donostiako El Sol Festibaleko lau Diploma.
Egitarauak bezeroetara iristeko bi modulu barneratzen ditu:
- Azaroaren 24tik 25era Posizionamendua eta Segmentazioa.
- Abenduaren 15etik 16ra Sormena, komunikazioa eta marketin digitala.