Erabiltzaileek 8,5eko batez besteko nota eman diote herribusari

Eneko Azurmendi Barrena 2022ko mai. 3a, 16:09

Zerbitzuak 10etik 8,41eko puntuazioa lortu du azaroaren 3tik 24ra erabiltzaileei egindako gogobetetze-inkestan. 185 inkesta egin zituzten; horietatik 93, lehenengo linearen erabiltzaileei dagozkie, eta 92, bigarren linearen erabiltzaileei. Hirugarren linearen erabiltzaileen daturik ez dago.

Zerbitzuaren indargune nagusiak gidarien tratua (9,1), gidatzeko estiloa (8,7) eta txartelen balidazioa (8,6) izan dira. Erabiltzaileek 8,4ko balorazioa eman diote linearen puntualtasunari eta ibilbideari. Autobusaren erosotasunak 8,3ko nota lortu du eta autobusak egokituta eta irisgarriak izateak 8,2koa. Kontrara, eta ahulgune gisa, autobusen maiztasuna hobetzea (8,0) eta txartelen prezioa jaistea (7,9) daude.

Erabiltzaileen hobekuntza-eskaera nagusiak hauek dira: eskola-oporretan autobusen maiztasuna mantentzea, asteburuetan maiztasuna handitzea edo mugikortasun murriztua duten pertsonentzako autobuserako sarbidea hobetzea.

Erantzun dutenen % 31,8 da 40-64 urte artekoa. Ondoren, 25-39 urteko adin-tartea dago (% 23), 17 urtetik beherakoak (% 19,9), 18-24 urte bitartekoak. 15,4, eta 65 urtetik gorakoak, % 9,9. % 60,9 emakumeak izan dira eta % 39,1 gizonak.

Inkestatuen % 77,5ek adierazi dute autobusa erabiltzen dutela ohiko garraiobide gisa joan-etorrietarako, eta % 44k egunero erabiltzen dutela zerbitzua. Inkestatutako pertsonen ia %70ek ez du bestelako garraiobiderik.

ALBISTEAK ESKUKO TELEFONOAN

Debagoieneko albiste nabarmenenak eta azken ordukoak Whatsapp edo Telegram bidez jaso gura dituzu? Harpidetu zaitez doan!

WHATSAPP: Bidali ALTA 688 69 00 07 telefono zenbakira –Whatsapp bidez–.

TELEGRAM: Batu zaitez @GoienaAlbisteak kanalera.

ASTEBURUETAKO BULETINA

Zure posta elektronikoan asteburuko albiste nabarmenekin osatutako mezua jasoko duzu. Harpidetu zaitez debalde hemen.


Harpidetza aukera guztiak