Maserati gisako deportiboentzako kapoten fabrikazioan lortu du Fagor Arrasatek %30eko arteko kostua aurreztea. Izan ere, aipatutako aurreztea automobilgintzako piezetarako karbono-zuntzez (CFRP) indartutako konpositeen fabrikazioan, Compression Resin Transfer Moulding (CRTM) prozesuaren bidez lortu da.
Fagor Arrasatek CRTM prozesuaren eta materialen (erretxina, zuntza eta binderra) karakterizazio osoa egin du (injekzio-fasea, konpresioa, iragazkortasuna), funtsezko parametroak, ziklo-denbora errealak eta serieko automobilgintzako piezak fabrikatzeko beharrezkoak diren ekipoak ezagutu eta definitzeko. Aipatutako lana A klaseko benetako karbono-kapot bati aplikatu zaio Maseratirentzat.
Kostu txikiagoa eta merkeagoa
Fagor Arrasatek egindako azterketak erakutsi du, CRTM bidez fabrikatutako piezek HP-RTM bidez fabrikatutakoek baino %10-15 kostu txikiagoa dutela eta CRTMk fabrikatutako piezak prepregean autoklabe bidez egindakoak baino %20-30 merkeagoak direla.
ALBISTEAK ESKUKO TELEFONOAN
Debagoieneko albiste nabarmenenak eta azken ordukoak Whatsapp edo Telegram bidez jaso gura dituzu? Harpidetu zaitez doan!
WHATSAPP: Bidali ALTA 688 69 00 07 telefono zenbakira –Whatsapp bidez–.
TELEGRAM: Batu zaitez @GoienaAlbisteak kanalera.
ASTEBURUETAKO BULETINA
Zure posta elektronikoan asteburuko albiste nabarmenekin osatutako mezua jasoko duzu. Harpidetu zaitez debalde hemen.
Harpidetza aukera guztiak