Astorek, Ternuak eta Lorpenek Ternua Group holdinga eratu dute.
Talde berriak 27 milioi euroko fakturazioa du. Hego Euskal Herria eta Espainia kontuan hartuta, Ternua Group-ek outdoor sektoreko %12ko merkatu kuota dauka; eta, nazioartean, hazten joateko helburua dute. Helburu zehatza esportazioak 2016ko salmenten %35a izatea da, eta epe motzean %50a.
Komertzialekin jardunaldiak hasi dituzte
Taldearen lehenengo jardunaldia urriaren 28an eta 29an egin zuten Arrasateko egoitzan: Sales Meeting Ternua North America FW 15-16. Torontoko filialeko komertzialak eta AEBetako ipar ekialdeko eta Quebec-eko komertzialak izan ziren bertan. Aste honetan Sales Meeting Europe and Asia FW 15-16 egin dute, Alemania, Austria, Suitza, Frantzia, Italia, Txekia, Errumania, Japonia, Taiwan y Hego Koreako komertzialekin.