Salmenta osteko zerbitzua normal ematen jarraitzen dutela esan dute Fagor Etxetresnek

Leire Kortabarria 2014ko urt. 10a, 15:11
Fagor Etxetresnek salmenta osteko zerbitzua ematen jarraitzen dutela jakinarazi du kooperatibak prentsa ohar bidez. Bezeroari erantzuteko telefono zenbakia, webgunetik ematen den salmenta osteko zerbitzua eta laguntza tekniko zerbitzu guztiek "normal" lanean jarraitzen dutela esan du.

Prentsa oharrean dioenez, "salmenta osteko zerbitzua normal ematen jarraitzen dute Fagor Etxetresnek, bezeroen beharrei erantzuteko eta erosketa prozesuan kontratatutako berme komertzial guztiei erantzuteko".

Bezeroei erantzuteko telefono zenbakia 902 10 50 10 dela gogorarazten dute Fagor Etxetresnek, eta bere webgunearen bitartez salmenta osteko zerbitzuak jarraitzen duela, beti bezala. Gaineratu dutenez, "Espainian zehar dauden Laguntza Tekniko Zerbitzu (SAT) guztiek betiko zerbitzua normal ematen jarraitzen dute".

Azaltzen dute "orain arte Fagor Etxetresnek merkaturatu dituzten produktu guztiek eta etorkizunean merkaturatuko diren guztiek" kooperatibaren salmenta osteko babesa izango dutela, eta hori bere marka komertzial guztiekin izango dela hala: Fagor, Edesa, Aspes eta De Dietrich.

ALBISTEAK ESKUKO TELEFONOAN

Debagoieneko albiste nabarmenenak eta azken ordukoak Whatsapp edo Telegram bidez jaso gura dituzu? Harpidetu zaitez doan!

WHATSAPP: Bidali ALTA 688 69 00 07 telefono zenbakira –Whatsapp bidez–.

TELEGRAM: Batu zaitez @GoienaAlbisteak kanalera.

ASTEBURUETAKO BULETINA

Zure posta elektronikoan asteburuko albiste nabarmenekin osatutako mezua jasoko duzu. Harpidetu zaitez debalde hemen.


Harpidetza aukera guztiak