Erabilera ordutegiak eta dispositiboak
Sare sozialetan nabigatzeko prime time-a 20:30etatik 00:30etara doa estatuan. Egun guztian zehar mugikorra da sare sozialetara sartzeko gehien erabiltzen den dispositiboa; ordenagailua gehien goizaldean erabiltzen da eta tableta aldiz, ilunkara eta gauean.
Markak sare sozialetan
Marka ezagunen jarraipenari dagokionez, IAB Spain-ek argitaratutako datuek diotenez, hamar erabiltzailetatik zortzik markaren bat jarraitzen dute sare sozialetan. Honetaz gain, erabiltzaileen %25ak konfiantza handiagoa du sare sozialetan dauden markekiko. Aldiz, %69ak dio, marka bat sare sozialetan egoteak ez duela markarekiko duten konfiantza mailan eragiten.
Produkturen bat erosterakoan, kontsumitzaileen %52ak aitortzen du sare sozialek erosketa erabakian eragina izan dutela. 16-30 adin tartean are handiagoa da ehunekoa.
Sare sozialak erabiltzen ez dituztenak
Ikerketaren emaitzen arabera, ez erabiltzeen bataz besteko adina 44 urtekoa da eta %62a gizonezkoak dira. Sare sozialak ez erabiltzeko arrazoi nagusiak, aurreko urteetatik ez dira aldatu: interes falta eta pribatutasuna galtzeko beldurra.
Sare sozialen uztea
Erabiltzaileen %45ak utzi dio sare sozialen bat erabiltzeari azken urtean. Aurreko urteko ikerketan Twitter izan zen erabiltzaile jaitsiera tasa handiena izan zuen sare soziala eta aurten berdin jarraitzen du. %13ko jaitsiera izan du Twitterrrek eta bigarren postuan Telegram, mezularitza azkarreko aplikazioa kokatzen da, %10eko jaitsierarekin.