Mark Zuckerberg-ek berak egindako aurkezpenean Graph Search delakoa “Facebook-en hirugarren zutabea" izango litzateke, albisteen feed-a eta erabiltzailearen beraren ekarpenak osatzera datorrena.
Facebook-ek erabiltzen eta ustiatzen duen informazio kopurua izugarria da. Egunero sare sozialean milioi bat erabiltzaile berrik egiten du alta, 240.000 milioi irudi baino gehiago daude igota, erabiltzaile aktiboak mila milioitik gora dira eta erabiltzaileen arteko konexioak bilioia gainditzen dute. Informazio hori guztia gurutzatu nahi du aurrerantzean Facebook-ek erabiltzaileak eta hauen jarduerak elkarren artean lotzeko.
Bilatzailean galderak bota daitezke eta bilatzaileak galdetutako horrekin zerikusia izan dezakeen informazioa duten erabiltzaileak erakutsiko ditu. Erabiltzaileen profilak eta eurekin lotutako edukiak gurutzatzen ditu bilatzaileak. Bilaketen emaitzetan erabiliko den informazioa erabiltzaileak publiko egindakoa izango da, aurkezpenean argitu zutenez.
Momentuz probatarako fasean daukate Graph Search baina interesa dutenek itxaron-zerrenda baten eman dezakete izena.