Zabalkunde nabarmena izan du Spotifyk azken bi urteetan munduan zehar baina oraindik ez du Estatu Batuetako aduana pasatu. Asmoa da urte amaierarako ere bertan erabili ahal izatea baina negozioazio gogorrak dabiltza izaten diskoetxeekin eta ez da erraza izango merkatu berriaren konkista.
Era berean, dagoeneko erabilgarri dagoen herrialdeetan ere etekinak handitu guran dabiltza eta, horrela, doako zerbitzuari muga ipini diote. Orain arte doako zerbitzuaren eta ordainpekoaren arteko alde ia bakarra doakoan txertatzen zuten publizitatea zen. Ordainpeko harpidedunek ez daukate iragarkirik baina, osterantzean, katalagorako sarbideta bi kontu motetan ia berdina da – abesti edo eskaintza esklusibo batzuk gora behera–.
Denboran eta abestietan, muga
Hilean 10 orduz entzun daiteke musika muga barik eta, abesti kopuruari dagokionez, 200 da limitea. Gainera, abesti bera, bost aldiz besterik ezin da entzun. Spotifytik bertatik diote muga zabala dela hori, kalkuluak aterata 20 disko entzun daitezkeela hilean euren 13 milioi kantutik gorako katalogotik.
Diskoetxeak pozik
Begi onez hartu dute diskoetxe handiek doako zerbitzuaren muga hori eta zenbait hedabidetan azaldu dutenez, aldaketa horren atzean leudeke Sony Music, EMI, Warner Music eta Universal Music Group handikiak, hain zuzen, Estatu Batuetan indar gehien dutenak eta Spotifyren zabalkundean eragozpen gehien jartzen dabiltzan eragileak. The Guardian ingelesak etxe horietako bateko zuzendari nagusietako baten adierazpenak jaso ditu, nor den esan barik, eta zehazki adierazitakoa da “diskoetxeak nekatuta” daudela Spotifyko doako erabiltzaileak ordainpeko zerbitzura noiz aldatuko zain egotearekin eta “presioa egiten dabiltzala aurki eskaintza librea gehiago murrizteko".